Se NRK TV fra Thailand

En tråd i 'Godt og Blandet' startet av Jhemm, 9 Sep 2013.

1. Jhemm

Jhemm Avhengig

Antall likte mottatt:
    54
    Poeng:
    181
    Det er en del firma hvor man kan kjøpe et abonnement så kan man streame NRK TV vet jeg.
    Men det er også mulig å se programmer i ettertid via NRK program Utland
    Her kan man f.eks se dagsrevyen, jeg bruker vanligvis å se den dagen etter.

Men det som var hovedsaken med dette innlegget var å "reklamere" for 2 programserier som jeg har sett i de siste dagene.

Den ene heter Antarktis - en eventyrlig reise, det er en serie på 3 programmer fra Sørishavet og den Antarktiske halvøy hvor Naturfotografen Arne Nævra og eventyreren Stein P. Aasheim opplever natur, dyreliv og historiske spor når de reiser med en havseiler fra Falklandsøyene via Sør-Georgia til Antarktis.

Det andre er et program som heter Norskekysten, hvor vi følger Dag Lindebjerg på den 3500 km lange reisen fra den russiske grensen i Grense Jacobselv via 130 steder, til svenskegrensen i Kosterhavet. Programmet er i 10 deler og var sendt i Norge i mai 2013

2.  
  3. KAARETHAI

KAARETHAI Veteran

Antall likte mottatt:
    410
    Poeng:
    681
    :) Ser mye på NRK 1 og 2 de har på dagtid mange interessante programmer, men i hovedsak ser jeg på NRK for å slippe all reklameavbrudd samt værmeldinger hvert tiende minutt, Norge må da være verdensmester i værmeldinger.

jan t thorbjornsen liker dette.
  4. Hei Kåre, husker du hadde en tjeneste på pc,en din som hadde mange norske og nordiske kanaler. Kan du poste linken?

5. KAARETHAI

KAARETHAI Veteran

Antall likte mottatt:
    410
    Poeng:
    681
  6. KAARETHAI

KAARETHAI Veteran

Antall likte mottatt:
    410
    Poeng:
    681
    :) Ser World-TvPro.com har utvidet tilbudet til 41 skandinaviske kanaler.

Sonny liker dette.

Del denne siden