Parkering Survarnabhumi

En tråd i 'Bil & Motorsykkel m.m' startet av Hans Petter Iversen, 13 Nov 2013.

1. Er det noen som har erfaring med langtidsparkering på Survarnabhumi? Tenker på priser og sikkerhet for bilen. Skal en tur til Norge i jula og blir der en drøy uke. Siden min faste sjåfør skal ha 4500 bath hver vei har jeg denne gangen tenkt å kjøre sjøl, hvis parkeringen er ok og ikke koster skjorta.

2.  
  3. Murmel

Murmel Avhengig

Antall likte mottatt:
    65
    Poeng:
    181
    Kan dessverre ikke hjelpe deg med parkeringspriser, men vanlig taxi er da billigere enn de prisene du nevner der.

4. Er rundt 35 mil fra meg til flyplassen, så 4500 er det jeg og alle andre betaler

5. Murmel

Murmel Avhengig

Antall likte mottatt:
    65
    Poeng:
    181
    Jeg er klar over distansen, men jeg synes nå likevel 4,500 b hørtes litt vel mye ut. Jeg har da hørt om de som kun har betalt 2,500 b for omtrent samme distansen. Men mulig de hadde flaks og fikk en sjåfør som var fra området de skulle til (Nang Rong) og dermed fikk en rabattert pris? :)

6. KAARETHAI

KAARETHAI Veteran

Antall likte mottatt:
    410
    Poeng:
    681
    Murmel liker dette.
  7. Laokao

Laokao Avhengig

Antall likte mottatt:
    30
    Poeng:
    181
    Langtidsparkering på flyplassen er med et minimum av vakter, langt unna flyplassen og ikke opplyst.
    Har ikke sett nyhetsoppslag hvor biler er blitt robbet, men medier i thailand er ikke stort bedre enn i Kina :)

4500baht hver veg hadde jeg nok betalt for å slippe å ha bilen stående på langtid på flyplassen.
    35 mil? har du ikke en flyplass som er nærmere, og hvor du kan få connected flights?

8. synonimiast96

synonimiast96 Nytt Medlem

Antall likte mottatt:
    1
    Poeng:
    1
    Langtidsparkering ved flyplassen i Bngkok er billig ca 140 bath pr dag. Ca 2 km fra flyplass.

9. jeg fant aldri langtidsparkeringen.Endte derfor opp i parkeringshuset,sto der i 8 døgn 2500 bath. Enkelt bare trille bagasjen rett i heisen og inn,samme når jeg kom tilbake.Fra jeg fikk bagasjen til jeg satt i bilen under 10 minutter. Kommer til å gjøre det samme neste gang,hvis jeg kun blir borte 8 - 10 dager

Del denne siden