1. Enkelte har problemer med å motta registrerings e-post for å få bekreftet sitt medlemskap på ThailandNytt. Sjekk først og fremst at eposten fra ThailandNytt ikke er havnet i din spam/søppelpostkasse. Det kan også være at e-post tilbyderen din har sperret e-posten. Da kan du forsøke å hviteliste alle e-poster som kommer fra domenet *thailandnytt.com (les hos din e-post tilbyder om hvordan du gjør dette). Får du fremdeles ingen e-post, eller har du fremdeles ikke mulighet til å logge inn? Send en e-post til nettgrunder@gmail.com slik at vi får aktivere deg manuelt.

God dag folkens!

En tråd i 'Ferie, fritid og reise' startet av Jan Jensen, 19 Jul 2016.

1. Jan Jensen

Jan Jensen Nytt Medlem

Antall likte mottatt:
    0
    Poeng:
    1
    Jeg å komme i kontakt med noen å reise til Thailand sammen med. Jeg ønsker på litt sikt å kjøpe leilighet. Sånn generelt liker jeg sol og sommer og golf. Er blitt litt lei av norske vintre kan du si. Tenkte kan det var mulig å finne likesinnede på siden.

mvh Jan

2.  
  3. Bjørn

Bjørn Administrator Staff Member

Antall likte mottatt:
    55
    Poeng:
    181
    Velkommen til forumet ;)

Antar du har vært i Thailand noen ganger før ja? Hvor er det du liker deg?

4. Jan Jensen

Jan Jensen Nytt Medlem

Antall likte mottatt:
    0
    Poeng:
    1
    Har faktisk bare vært der én gang tidligere. Da var vi i Pattaya området, Jomtien, og det var bra der synes jeg. Mye bra golf ihvertfall. Bra strender og uteliv. Er det andre bedre steder?

5. Bjørn

Bjørn Administrator Staff Member

Antall likte mottatt:
    55
    Poeng:
    181
    Siden du liker sol, sommer, golf og uteliv så er det gode muligheter for det i Pattaya/Jomtien området. Bra infrastruktur og kort vei til hovedflyplassen er slett ikke dumt.

Du vil også finne tilsvarende tilbud på andre siden av bukta i Hua Hin/Cha Am området. Vil råde deg til å forsøke ut flere steder i Thailand før du begynner å tenke på leilighet. Har du mulighet til å reise ofte eller ha lengre opphold siden du tenker på leilighet?

Del denne siden