1. Enkelte har problemer med å motta registrerings e-post for å få bekreftet sitt medlemskap på ThailandNytt. Sjekk først og fremst at eposten fra ThailandNytt ikke er havnet i din spam/søppelpostkasse. Det kan også være at e-post tilbyderen din har sperret e-posten. Da kan du forsøke å hviteliste alle e-poster som kommer fra domenet *thailandnytt.com (les hos din e-post tilbyder om hvordan du gjør dette). Får du fremdeles ingen e-post, eller har du fremdeles ikke mulighet til å logge inn? Send en e-post til nettgrunder@gmail.com slik at vi får aktivere deg manuelt.

Fornying av førerkort fra 2-5 år

En tråd i 'Bil & Motorsykkel m.m' startet av Bjørn, 20 Mar 2019.

Tags:
  1. Bjørn

Bjørn Administrator Staff Member

Antall likte mottatt:
    55
    Poeng:
    181
    Her er min erfaring med å fornye mine førerkort for bil og motorsykkel fra 2 års midlertidig til 5 års. Dette ble gjort den 30 mars 2018 på DLT(Department of Land Transport) sin avdeling i Bang Chak, Bangkok.

Mine gamle førerkort var utgått med ca to uker, og det var gjort med hensikt fordi da blir de nye førerkortene utstedt frem til din fødselsdato. Så mine nye førerkort er nå gyldig i ca 5 år og 5 måneder frem i tid.

Les mer her: http://thailandtur.no/fornying-av-forerkort-fra-2-5-ar

2.  

Del denne siden