1. Enkelte har problemer med å motta registrerings e-post for å få bekreftet sitt medlemskap på ThailandNytt. Sjekk først og fremst at eposten fra ThailandNytt ikke er havnet i din spam/søppelpostkasse. Det kan også være at e-post tilbyderen din har sperret e-posten. Da kan du forsøke å hviteliste alle e-poster som kommer fra domenet *thailandnytt.com (les hos din e-post tilbyder om hvordan du gjør dette). Får du fremdeles ingen e-post, eller har du fremdeles ikke mulighet til å logge inn? Send en e-post til nettgrunder@gmail.com slik at vi får aktivere deg manuelt.

Flybilletter

En tråd i 'Ferie, fritid og reise' startet av Murmel, 26 Okt 2014.

1. Murmel

Murmel Avhengig

Antall likte mottatt:
    65
    Poeng:
    181
  2.  
  3. Bjørn

Bjørn Administrator Staff Member

Antall likte mottatt:
    55
    Poeng:
    181
  4. Murmel

Murmel Avhengig

Antall likte mottatt:
    65
    Poeng:
    181
    Vet det var fra USA, men tendensen er sikkert lik over hele kloden da?

5. Bjørn

Bjørn Administrator Staff Member

Antall likte mottatt:
    55
    Poeng:
    181
    Nja, tror ikke det. Har sett en del undersøkelser fra USA som ikke kan direkte overføres til Norge feks. På mange måter er vi ulike....

Ser også i artikkelen att SAS og Norwegian ikke mener denne undersøkelsen passer helt for norske forhold.

6. Isaan

Isaan Avhengig

Antall likte mottatt:
    49
    Poeng:
    181
    Når jeg søker etter flybillett til Thailand på nettet så hender det at jeg får meg en liten overaskelse eller to. Jeg har alltid mandag-onsdag som utgangspunkt fordi dette er normalt de billigste dagene, men mange ganger så dukker søndag også opp som en billig avreisedag. Kanskje verden er i endring når det gjelder flyreiser?

7. arnet

arnet Aktiv

Antall likte mottatt:
    17
    Poeng:
    31
    Her er en fin søkemotor jeg fant ida..https://www.google.no/flights/

Del denne siden