1. Enkelte har problemer med å motta registrerings e-post for å få bekreftet sitt medlemskap på ThailandNytt. Sjekk først og fremst at eposten fra ThailandNytt ikke er havnet i din spam/søppelpostkasse. Det kan også være at e-post tilbyderen din har sperret e-posten. Da kan du forsøke å hviteliste alle e-poster som kommer fra domenet *thailandnytt.com (les hos din e-post tilbyder om hvordan du gjør dette). Får du fremdeles ingen e-post, eller har du fremdeles ikke mulighet til å logge inn? Send en e-post til nettgrunder@gmail.com slik at vi får aktivere deg manuelt.

Er det mulig .....

En tråd i 'Nytt fra media' startet av oladunk, 30 Apr 2015.

1. oladunk

oladunk Aktiv

Antall likte mottatt:
    2
    Poeng:
    31
    http://www.dagbladet.no/2015/04/30/..._pa_ferie/ferie/nordmenn_pa_charter/38927514/

Er det mulig , ja og jeg er ikke overrasket , når en ser norske på ferie og ikke minst leser hva som er mulig på et annet kjent forum er Norge det landet med mest naive tullinger og finne . , og som en leser i innlegget som er mere rette mot Spania er pattaya øverst på listen . er du pleie trengende så hold deg hjemme eller sørg for at noen tar vare på deg når du er i pattaya , eller hva gjør du der når du må mates og vaskes .,. jeg ville tro at den tiden med barfine og moro var da over og en hadde det nok bedre her i røysa med nav i ryggen en blakk og forlatt i pattaya .

ohh my buddha

2.  
  3. Isaan

Isaan Avhengig

Antall likte mottatt:
    49
    Poeng:
    181
    Om nordmenn er generelt naive tror jeg neppe, men hva mange av dem gjør i Thailand kan kanskje kalles å være naiv.

Del denne siden