1. Enkelte har problemer med å motta registrerings e-post for å få bekreftet sitt medlemskap på ThailandNytt. Sjekk først og fremst at eposten fra ThailandNytt ikke er havnet i din spam/søppelpostkasse. Det kan også være at e-post tilbyderen din har sperret e-posten. Da kan du forsøke å hviteliste alle e-poster som kommer fra domenet *thailandnytt.com (les hos din e-post tilbyder om hvordan du gjør dette). Får du fremdeles ingen e-post, eller har du fremdeles ikke mulighet til å logge inn? Send en e-post til nettgrunder@gmail.com slik at vi får aktivere deg manuelt.

Bruk av forumet - tips, spørsmål og svar

En tråd i 'Nytt fra #ThailandNytt' startet av Webmaster, 14 Mai 2013.

1. Jhemm

Jhemm Avhengig

Antall likte mottatt:
    54
    Poeng:
    181
    Hvorfor står det "Dette er en test" øverst og nederst på alle sidene. ???????

2. Webmaster

Webmaster Guest

Det er bare en test. Ikke noe å bry seg om.

3. Bjørn

Bjørn Administrator Staff Member

Antall likte mottatt:
    55
    Poeng:
    181
  4. Isaan

Isaan Avhengig

Antall likte mottatt:
    49
    Poeng:
    181
    Etter mange år i Thailand så begynner jeg å bli oppriktig drittlei alle disse "luringene" som forsøker å selge alle disse husene som står på eiendommer som er leaset på 30 (+30+30) år. Dem forsøker etter beste evne å få utlendinger til å tro at dem kan kjøpe eiendom i Thailand ved å bruke diverse "smutthull" i loven.. At det er fullt lovlig å drive med dette er noe vi desverre ikke kan gjøre noe med bortsett fra å holde oss langt unna hus/eiendom vi ikke kan kjøpe. Så mitt forslag er å bannlyse alle innlegg på forumet der et forummedlem reklamerer for sådane salg. Dette er et serøst forum som burde vært forskånet for sånn søppel.

BIGGA_BEST og Jørn O liker dette.
  5. Webmaster

Webmaster Guest

Forsøk å hold denne tråden fri for raljering om hist og her.
    Denne tråden skal primært benyttes for spørsmål og svar om bruk av forumet.
    Innhold på forumet og drift kan nok takes direkte med Kåre om det er noe man er missfornøyd med.

6. Jan Olaussen

Jan Olaussen Medlem

Antall likte mottatt:
    6
    Poeng:
    6
    Visumregler for opphold i Thailand av varierende lengde ?

7. KAARETHAI

KAARETHAI Veteran

Antall likte mottatt:
    410
    Poeng:
    681
  8. Isaan

Isaan Avhengig

Antall likte mottatt:
    49
    Poeng:
    181
    Jeg lurer på om det er mulig å lage et "underforum". Dette fordi jeg er helt sikker på at hovedtyngden av medlemmene har en tilknytning til Isaan.

9. Jhemm

Jhemm Avhengig

Antall likte mottatt:
    54
    Poeng:
    181
    Her finner du mange svar på sørsmål om VISA til Thailand finner du her.
    Thailand's Visa Information

Hvilke VISA man kan søke finner du her. Types of Visa

MFA, Ministry of Foreign Affairs er de som utformer VISA- reglene og de er det ministeriet som Thailandske utenriksstasjoner og Immigration sorterer under.

Vær også klar over at Visum ikke er en rettighet, men et privilegium. Immigrationsoffiserer har ganske vide fullmakter både til innvilge og avslå Visum-søknader.
    Vær også oppmerksom på at Thailand prøver å avvikle såkalte Visa-runs for de som ikke har gyldig Visum.
    Fra Bangkok Post

10. Jhemm

Jhemm Avhengig

Antall likte mottatt:
    54
    Poeng:
    181
    Det gikk ikke å redigere Visum innlegget så her en link til.
    Issuance of Visa

KAARETHAI liker dette.
  11. Jhemming

Jhemming Medlem

Antall likte mottatt:
    7
    Poeng:
    6
    Logges ut av forumet.
    Jeg er logget inn vhja. Facebook når jeg åpner forumet.
    Når jeg har lest et innlegg eller et delforum så trykker jeg vanligvis på "Hjem" knappen øverst eller nederst.
    Da blir jeg logget ut av forumet og må logge inn igjen.
    Trykker jeg på "Forum" knappen så kommer jeg til toppnivået uten å bli logget ut.
    Mener at "Hjem" og "Forum" knappene fungerte likt tidligerere.

12. Bjørn

Bjørn Administrator Staff Member

Antall likte mottatt:
    55
    Poeng:
    181

Del denne siden